A Facebook és a Nike volt sokszínűségi főnöke hamis eseményeket szervezett, hogy ellopjon 5 millió dollárt
A 38 éves Barbara Furlow-Smiles hamis üzleteket, számlákat és rendezvényeket hozott létre, hogy saját zsebeit tömje meg.
A tiltakozások hírei, képei töltik majd meg az üzenőfalakat. Nincs az az állami kommunikációs gépezet, ami ezt meg tudná állítani.
„Évekkel ezelőtt többször is foglalkoztam a pártok internetes bénázásával. Később felhagytam ezzel a tevékenységemmel, de elképedve figyeltem, ahogy a politikusok (vagy a mögöttük álló propagandisták) rákapnak a blogolásra (ebben Gyurcsány érdeme vitathatatlan, hiszen ő kényszerítette a hazai mainstream médiát a blog, mint komoly kommunikációs platform elfogadására). Most láthatjuk, hogy a pártok többsége a Facebookot sem érti, nem igazi párbeszédre, mások meghallgatására, hanem leginkább a hagyományos propagandára szeretnék használni azt. Vannak azonban, akiknek minden kommunikációs tréning, szakkönyv és webinárium nélkül is világos, mire is való közösségi kommunikáció. Ők, a 25 év alattiak a »digitális bennszülöttek«, akik nem tanulták az internetezést, hanem beleszülettek. Számukra lényegében a Facebook az internet, a folyamatos online lét a normális állapot.
Az eszköz, illetve az eszköz használatában való jártasság tehát adott. Már csak megfelelő cél kellett, hogy érdemes legyen azt az eddiginél szélesebb körben, tudatosabban használni. Most ezt is megkapták. A felsőoktatási keretszámok elleni tiltakozás terjesztésében, a megmozdulások szervezésében óriási szerep jut a Facebooknak. Már az elmúlt napokban is tapasztalhattuk, hogy szinte a semmiből tudtak több ezres megmozdulások szerveződni. Biztos vagyok benne, hogy a következő napokban a Facebook egyre fontosabb szerephez jut.
A középiskolások, egyetemisták nem olvasnak újságot, nem nézik a »köztévé« hírműsorait. Számukra az a fontos, amit a Facebookon látnak. Most majd a tiltakozások hírei, képei töltik majd meg az üzenőfalakat. Nincs az az állami kommunikációs gépezet, ami ezt meg tudná állítani.”