Elfogyott a kolduskenyér is

2012. október 03. 15:07

Érdekes, hogy ilyen sokáig használta a Google ezt az ingyen hirdetési megoldást. Más olyan szolgáltatók, akik ezt kipróbálták, elég régen leálltak vele.

2012. október 03. 15:07
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„A Google AdWords hirdetési kupon - ugye az, amelyik úgy működött, hogy ingyen adott 15 ezer forint keretet - volt a mikrovállalkozások kolduskenyere. Számos olyan megkeresésünk volt, hogy költsük el ezt a kupont - amúgy nem akarnak hirdetni. Hát kiváló. De úgy tűnik, ezt a Google is látta, és végre megszüntették ezt a megoldást. (Elmondásuk szerint a kiosztott és felhasznált kuponoknak mindössze 20 százaléka generált újabb költéseket!)

Mostantól új kupon rendszer van: csak akkor érvényes, ha legalább 5 ezer forintot el is költünk. (...)

Persze ez még így is nagyon gáláns ajánlat, hiszen lényegében negyed áron kapjuk meg az induló »lökést«. De mivel plusz pénzbe kerül, talán kevesebben akarnak »csak így« hirdetni, főleg azért, mert (bár a levélben nincs benne), az ügynökségek felé elvárás, hogy a kupont felhasználó ügyfelek aztán folyamatosan költsenek (egészen pontosan van egy minimális költési elvárás, egy fiókra vetítve, amit persze könnyű teljesíteni néhány jól futó ügyféllel).”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!