Mit választanál?

2013. február 10. 11:07

A Facebook sem jó mindig, a LinkedIn, a Twitter vagy akár a Google+ is lehet hatékony bizonyos esetekben. De mikor mit használjunk?

2013. február 10. 11:07
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Gyorsan elkülöníthetjük egymástól a fogyasztók felé kommunikáló (b2c) és a cégek felé kommunikáló (b2b) cégeket. Elvileg a Facebook a b2c területen jó, miközben a LinkedIn a b2b területen. Ez ilyen ökölszabály szerű valami: átlagosan igaz, de a franc se tudja, az én cégem éppen mennyire átlagos... Szerinted hogy van ez? Feldobom szavazásra a kérdést!”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!