Hamarosan beköszönt a nyár, erre érdemes figyelni a nyári közlekedés során (X)
A nyári közlekedés is rejt magában veszélyeket, nemcsak a téli, de mire is kell a melegebb időben odafigyelni, ha autóba ülünk?
Olaszországban az Ikea legújabb szicíliai üzletének megnyitójára készült plakát kiverte a biztosítékot: a vallásos szicíliaiak nem, de az Il Giornale, Silvio Berlusconi lapja nagyon felháborodott.
Nyitottak vagyunk minden családnak – ezzel a szlogennel és egy egymás kezét fogó homoszexuális párral plakátolta tele az Ikea legújabb áruházának megnyitása alkalmából a szicíliai Cataniát. A mély vallásosságáról ismert környéken nem tiltakoztak a hirdetés ellen, de a Silvio Berlusconi tulajdonában lévő Il Giornale című napilap felháborodással ír a kampányról és provokatívnak nevezi azt. A lap azzal vádolja az Ikeát, hogy a kampánynak semmi köze a melegek jogainak elismeréséhez, csupán egy pimasz marketingstratégia. A lap szerint ráadásul nem egy véletlenszerű esetről van szó, hanem a svéd imperializmus nyilvánvaló kísérletéről, hogy mindenkit azáltal tegyen egyenlővé, hogy ugyanazt az olcsó bútort birtokolják.
Az eset nagy vitát robbantott ki, a lap weboldalán, a botrány azonban nem befolyásolta a cataniai áruház megnyitását, amelybe az első napon több mint húszezer ember látogatott el, a nyitás pedig 308 munkahelyet teremtett. Az Ikea 1994-ben készítette el az első híres, meleg párt ábrázoló tévészpotját. Ez a film, és azóta több Ikea-reklám is megnyerte a melegek egyenjogúságáért a reklámvilágban küzdő Commercial Closet Association díját.