Divatba fektet egy Jeremie-alap

2013. július 12. 01:58

Befektetési megállapodást kötött a USE Kft.-vel, a USE unused márka gyártójával a Venturio Zrt. A befektetés összege 300 millió forint, forrása a Jeremie II. alap.

A 2004-ben alapított, főleg a városi nőket célzó divatmárka a befektetéssel lehetőséget kap a nemzetközi piacralépésre a prémium ruházati termékek piacán. A USE Kft.-nek 2011-ben 19, 2012-ben 8 millió forintos árbevétele volt. A cég 2014 végéig Európára koncentrál, illetve megjelenést tervez az észak-amerikai piacon, 2015-ben pedig szeretne Ázsiába is betörni. 

A Venturio Zrt. nem az első a hazai Jeremie alapkezelők közül, aki divatba fektet. Korábban, a Jeremie első körében az Oszkó Péter vezette PortfoLion fektetett Sándor Szandra divattervező Nanushka nevű márkájába, hasonlóan nemzetközi ambíciókkal. A Nanushka azóta a világ 29 országban van jelen, körülbelül 120 boltban. A befektetés összege akkor is hasonló mértékű, 360 millió forint volt. A PortfoLion azóta további 225 millió forint tagi kölcsönt is biztosított a cégnek.

A Veres Tibor Wallis-vezér által tulajdonolt Venturio a Jeremie II. programban egy 4,4 milliárdos alap kezelési jogát nyerte el korábban. Ez az első, az alapból finanszírozott befektetésük. Az alapkezelő 11 további befektetést akar megvalósítani az elkövetkezendő 5 évben.

A bejegyzés trackback címe: http://vallalkozas.mandiner.hu/trackback/9491